Haugesund - vekterutdanning

Securitas har en god avtale på kursavgift for alle som ansettes hos oss. Ta kontakt for å høre mer om avtalene.
Klarna

Informasjon om oppmøte vil bli sendt til deltakerne en uke før oppstart på mail.

Utdanningen kan nedbetales via Klarna.

Securitas har en god avtale på kursavgift for alle som ansettes hos oss.

Securitas er verdens største sikkerhetsselskap med kontorer i 58 land og over 370 000 medarbeider. I Norge har vi over 40 avdelingskontorer og vi kjører vekterutdanning over hele landet. Velger du å ta utdanningen hos oss vil du på Securitasskolen møte proffe og erfarne instruktører som selv har jobbet som vektere.

Svært mange av de som tar utdanningen til oss får jobb etter ferdig utdannelse.

Nasjonal grunnutdanning for vektere

47 timer e-læring. Denne delen gjennomføres hjemme og må fullføres før deltakeren møter opp for klasseromsundervisning.
65 klokketimer undervisning i klasserom.
45 timer praktisk opplæring som gjennomføres på øvingsobjekter (lukket område).
4 timer teoretisk oppsummering
6 timer eksamen som består av en flervalgprøve og en caseoppgave. Deltaker må først bestå flervalgprøven og deretter presentere den casebaserte oppgaven muntlig for en sensor. Denne eksamen må være bestått for å få utdanningen godkjent.

Utdanningen går over totalt 163 timer og gjennomføres over cirka 4 uker. I all hovedsak gjennomføres våre vekterutdanninger på dagtid (mandag - fredag kl 08:00-16:00). I de tilfellene kursene går over kveld og helger, vil dette stå beskrevet når du velger dato for gjennomføring.

Krav til kursdeltakeren

• Det er et krav at deltakere behersker norsk skriftlig og muntlig.
  • Det er et krav at deltakeren har 100% deltakelse på hele klasseromsundervisning og fullført e-læring før det er tilltatt å ta eksamen.

For å få jobb som vekter, er det krav om tilfredsstillende vandel.

Pris og betaling

Vekterutdanning hos Securitasskolen koster kr 27.900 for hele utdanningen og vi tilbyr delbetaling via Klarna.

Dette er inkludert i prisen:

• Lærebøker og øvrig undervisningmateriell
  • Lunsj alle dager

Securitas forbeholder seg retten til å avlyse utdanningen dersom det er for få deltakere påmeldt.

NAV

Vi får ofte forespørsler om NAV vil dekke vekterutdanningen. Dette må du ta opp med ditt lokale NAV-kontor. Dersom NAV skal dekke opplæringsavgiften må NAV bestille plass på vegne av deg på kurs@securitas.no